MIN SOMMER-MAKE-UP (OG 20-60% RABAT PÅ BEAUTY)

VORES WEEKEND I BILLEDER

Vi har haft endnu en fantastisk weekend fyldt med planer og fantastiske stunder. Vores sommerferie startede i sidste weekend, men allerede weekenden forinden var vi i feriestemning, som I kan se her. Hver dag i denne uge har vi haft en masse planer, men for at indlægget ikke skal blive aaaalt for langt, får I kun lige billeder fra weekenden. I skal dog ikke slippe helt for en lille opsummering af vores første ferieuge:

FREDAG gik Mark på ferie, så der hyggede vi bare som familie. Om aftenen var jeg på hospitalet for at besøge min søster, der har født sin lille datter. Jeg har næsten besøgt dem hver dag siden fødslen d. 30/6, og det er så dejligt at være ude hos dem, omend min søster og jeg jo skulle have været gravide liiiidt længere tid sammen 😉

LØRDAG gik ferien rigtig i gang, og vi lagde ud med 2 år og 30 års fødselsdag hos et vennepar. Mine forældre var ovre i weekenden, så dem tilbragte vi aftenen med.

SØNDAG var vi alle 5 i Lyngby Storcenter for at hygge med sommerferiebilletten, og det kom der denne super hyggelige video ud af.

MANDAG var vi til 3D scanning af lillebror. Det var så stort og rørende at se ham, og scanningsvideo og -billederne var bare så tydelige! Jeg spurgte jer også, om I kunne se ligheder mellem lillebror og Elvira, og det stemte flertallet for, at I kunne. Det var ret sjovt. Personligt synes jeg ikke, at der var helt så mange ligheder. Efter scanningen kørte vi i IKEA for at få handlet lidt praktiske ting ind til lejligheden. Vi er nemlig i gang med at give den en overhaling, så vi kan få færdiggjort de sidste småting rundt omkring, så der kan blive helt klar til lillebror.

TIRSDAG var vi sammen med Elviras farmor. Vi hyggede hjemme hos dem med brunch om formiddagen, og mens Elvira sov lur besøgte jeg min søster på hospitalet. Efterfølgende tog vi på bondegård for at se på dyr, og det var en kæmpe fornøjelse for Elvira. Hun elsker dyr!

ONSDAG var jeg til glukosetest på hospitalet, fordi min farmor har diabetes 2, og så ville de også bare lige være på den sikre side hos mig. Efterfølgende mødtes vi med Kasper og Stephanie og spiste aftensmad på legeplads med ungerne. Det var super hyggeligt.

TORSDAG startede vi dagen hos jordemoder, hvor lillebror blev tjekket igen. Ikke fordi der var noget galt, men fordi det her var med det offentlige, mens scanningen i mandags var i det private. Det er nu altid dejligt lige at komme ind og få mærket ham og høre hjertelyd. Det kunne jeg gøre hver dag. Haha.

Og så blev det weekend, og den har set sådan her ud:

FREDAG var vi i Zoologisk Have med mødregruppen. Vi havde lige nogle praktiske ting, vi skulle ordne om formiddagen, så vi mødtes efter ungernes lur og hyggede et par timer blandt dyrene. Vi har årskort, så vi kan heldigvis bare gå ind og ud, som det passer os. Det er genialt! Vi sluttede aftenen af med lækre burgere fra JustEat sammen med Elviras faster, der stødte til os i Zoo.

LØRDAG startede min mor dagen med y0ga i Byparken. Vi andre gjorde klar til morgenmad, og så gik vi ned og hentede hende. Her skulle Elvira også lige være lidt med. Haha. Efter morgenmad stod den på familiefest i Schiøtteklanen, hvor vi fra kl. 12.30-23.00 havde den dejligste dag hjemme hos Marks kusine. Det var sådan en skøn dag med fantastisk vejr, lækker mad og underholdning for alle ungerne. Da vi kørte hjem var vi fuldstændig bombede.

SØNDAG fik vi atter gæster. 2 vennepar kom forbi med deres børn (og hund) og spiste frokost og aftensmad hos os. Vi havde en rigtig dejlig dag, men både Mark, Elvira og jeg var fuldstændig smadrede efter en travl uge, så da vi havde ryddet op efter vores gæster, gik vi direkte i seng og sov til kl. 9 næste morgen. Det havde vi vist brug for!

I går mandag slappede vi bare af. Min mor og jeg (mine forældre overnatter hos os her i ferien) besøgte min søster og svoger på hospitalet, men ellers stod den bare på tiltrængt afslapning og hjemmehygge.

Husk at følg med på Instagram, hvis I vil have et indblik i vores hverdag.